top of page

בלי האמונה גם צ'אסקה לא הייתה אוכלת אותה (בהרבה אהבה לחתן פרס ישראל מיקי ברקוביץ)

את גאולה (שם בדוי) הכרנו כאשר הגיעה למשרדנו יחד עם בנה הבכור שעוזר ותומך באימו מאז חלתה ונפלה למשכב.

בשיחה הראשונית במשרד כוללו השניים את כל השתלשלות התביעה בביטוח לאומי, 4 שנים שהם מתמודדים לבדם אל מול המערכת של הביטוח הלאומי, בתחילה נדחתה התביעה, ועדות ועוד וועדות, הגשת עררים והחמרות מצב עד שלבסוף הכיר המוסד לביטוח לאומי בגאולה כנכה בשיעור של 68% ובעלת אי כושר עבודה בשיעור של 65% לצמיתות וקצבה חלקית בגין כך.

גאולה ישבה במשרד שהיא מתוסכלת מאוד ולא מאמינה שניתן "לנצח" כדבריה את הביטוח הלאומי, גאולה גם פחדה שאם תנסה להוכיח את נכותה שוב בביטוח הלאומי "הם" יורידו לה את גובה הנכות שכבר קבעו, הבן שיש לידה החזיק בידה ואמר לה שניתן עוד צ'אנס וציין בפניה (ובפני) שהוא שמע מחבר לעבודה שהמשרד שלנו יש הצלחות רבות בתחום.

התיק המלא מביטוח לאומי הוזמן, כך גם חומר רפואי מלא של גאולה מקופ"ח ומבית החולים בו טופלה.

הגשנו בקשה לבדיקה מחדש והפעם גם בתחומים נוספים שלא נבדקה בהם בוועדות הקודמות (נוירולוגיה ופנימאי) שקבעו נכויות נוספות כך שנכותה הרפואית של גאולה הגיע לאחר הוועדות הרפואיות ל84%, ולאחר וועדת אי כושר נקבע כי איבדה כושרה לעבוד בשיעור 100% לצמיתות וקבלת קצבה חודשית של כ-6,500 ש"ח בכל חודש ותשלום עבור קצבאות לאחור בסך של 75,000 ש"ח.

הפעם הבאה שנפגשנו עם גאולה הייתה שהיא באה להודות על הטיפול והשירות שקיבלה מהמשרד,  הריח של הקובאנה (מאכל תמני מסורתי) וייתר המטעמים שהביאה איתה ריכז את כל עובדי המשרד באזור המזכירות לארוחת בוקר של הביוקר...

מהמשרד גאולה יצאה בהבנה ובידיעה כי בכל הליך משפטי בעתיד היא תעזר בשירות משרדנו.

מוזמנים להיכנס מידי שבוע להתרשם, להאיר וכמובן לשתף, כך נוכל לעזור לעוד אנשים.

 

במידה ועברת תאונה בעבודה, תאונת דרכים, רשלנות רפואית, או שברצונך לבדוק זכויות בביטוח לאומי, זכויות משפחתיות, זכויות עסקיות או כל מקרה אחר צרו עמנו קשר ונבחן כיצד ניתן לעזור.

 

לעוד פרטים שלחו לנו הודעה כאן או באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

ליצירת קשר טלפוני חייגו- 08-6438844

ליצירת קשר בוואצאפ שלחו הודעה למספר- 050-7664857

45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אם גם אתם רוצים הצלחה מסחררת השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

bottom of page