top of page

חשיבות עשיית צוואה וייפוי כוח מתמשך

השבוע יעסוק הבלוג בחשיבות של עשיית צוואה וייפוי כוח מתמשך וכפי שנאמר: מוטב מוקדם ממאוחר...

צוואה וייפוי כוח מתמשך הנם מסמכים חשובים מאוד, אין אדם יודע מה צופה העתיד ורצוי להיות ערוך לכל תרחיש חלילה אם ידפוק על דלת ביתנו.

החיים רצופים בהפתעות וההווה בו אנו חיים יכול להשתנות למציאות חדשה, פטירה חלילה של בן זוג או מחלה הפוגעת בכשירות בן הזוג הנם אירועים משני מציאות אליהם רצוי להיות ערוכים ומוטב מוקדם ממאוחר.

בצוואה מצווה האדם כיצד ולמי יחולק רכושו עת ילך לעולמו, קיימת האפשרות גם לערוך צוואה הדדית. בצוואה הדדית מחליטים בני זוג כיצד יחולק רכושם כאשר אחד מבני הזוג הולך לעולמו ומה יקרה לאחר שהבן זוג הנותר בחיים ילך לעולמו, לדוגמה ניתן לקבוע כי רכושו של בן הזוג שנפטר ראשון יעבור כולו לבן הזוג הנותר בחיים ולאחר פטירתו שלו יעבור הרכוש כולו לילדים.

עריכת צוואה מונעת סכסוכי ירושה מורכבים וריבים מיותרים אשר יכולים לקרוע את המשפחה בעת השבר הנורא שנפל עליהם.

ייפוי כוח מתמשך- בקצרה...מסמך משפטי בו קובע האדם עצמו (כאשר הוא קוגניטיבי ויכול לקחת החלטות בעצמו) מי ינהל את ענייניו הרפואיים, האישיים והכספיים אם חלילה יגיע למצב בו אינו כשיר לקחת החלטות, מסמך זה בא לתת  פתרון למקרים אשר בעבר היה נדרשת להם פניה לבית המשפט בבקשה למינוי אפוטרופוס דבר הכרוך בעלות ובזמן יקר.

בעת עריכת ייפוי כוח מתמשך ניתן לקבוע עוד מגוון רב של החלטות, טרם עריכת המסמך נפגש עוה"ד הן עם הממנה והן עם מיופה הכוח להסבר על מהות המסמך ורישום מדויק של בקשות הממנה בכל התחומים.

המלצתנו היא: לדאוג למחר כבר היום...


מוזמנים להיכנס מידי שבוע להתרשם, להאיר וכמובן לשתף, כך נוכל לעזור לעוד אנשים.


במידה והיית מעורב/ת בפגיעה בעקבות תאונת עבודה, תאונת דרכים, רשלנות רפואית , זכויות משפחתיות, זכויות עסקיות או כל מקרה אחר צרו עמנו קשר ונבחן כיצד כדאי להתקדם.


לעוד פרטים שלחו לנו הודעה כאן או באתר או צרו עמנו קשר טלפוני. 

ליצירת קשר טלפוני חייגו- 08-6438844

ליצירת קשר בוואצאפ שלחו הודעה למספר- 050-7664857

20 צפיות0 תגובות

אם גם אתם רוצים הצלחה מסחררת השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

bottom of page