top of page

ידע זה כוח, נגרם לך נזק גופני? פנה/י אלינו לבחינת זכויותיך/ייך

שלוש תאונות דרכים, שלושה לקוחות שונים, שהמשותף להם הוא שהגיעו למשרד קטני אמונה שמגיע להם פיצוי כלשהו בעקבות התאונה שעברו. לאחר סיום הטיפול ע"י משרדנו ורגע לפני כניסת חג הפסח קיבל כל אחד ואחת מהם פיצוי של מעל שש ספרות.


המקרה הראשון-  רודי (שם בדוי) בחור בן 30 עבר תאונת דרכים, רודי לא הספיק לבלום את רכבו ופגע ברכב שעמד לפניו, לאחר התאונה לא חש בכאבים משמעותיים ולכן לא ניגש מיד לקבלת טיפול רפואי, לאחר שלושה ימים כאשר החל לחוש מיחושים בצוואר, פנה לטיפול רפואי ראשוני במרכז רפואי טרם.

למשרד הגיע רודי על מנת לברר את זכויותיו, רודי היה בטוח שמכוון שהוא אשם בתאונה לא מגיע לו כל פיצוי,  הוסבר לרודי כי ע"פ חוק הוא זכאי לפיצוי מחברת הביטוח של הרכב שלו,  לאחר כשנה הוגשה תביעה לבית המשפט כנגד חברת הביטוח של הרכב בו נסע, רודי נבדק ע"י אורתופד שמינה בית המשפט ונקבע כי נותרה לו נכות בגין הגבלת תנועה בצוואר בשיעור 10% , השבוע נחתם הסכם פשרה בו רודי יקבל פיצוי בסך כולל של 220,000 ש"ח.


המקרה השני-  רות (שם בדוי) הגיעה למשרד לאחר שקיבלה המלצה על המשרד מהשכנה שלה, רות עברה תאונה קשה והיא איתנו בנס... משאית פגעה חזיתית ברכב בו נסעה.

כתוצאה מהתאונה נגרם לרעות שבר ברגל ומכות יבשות בכל הגוף כמו כן מעוצמת הפגיעה נפתחו כריות האוויר. רות הובלה לבית החולים ע"י אמבולנס, שם גובסה וקיבלה טיפול רפואי ראשוני.

מבית החולים השתחררה עם הוראות- רגל מורמת במשך חודשיים, חופשת מחלה בהתאם ומשככי כאבים לפי הצורך.

עקב מגבלת התנועה בשל הפגיעה, ביקשה לפתוח תיק במשרדנו באופן דיגיטלי , לאחר כחצי שנה ופניה ראשונה לחברת הביטוח התקבלה הצעה לפשרה בסך של 75,000 ש"ח, רות עודכנה על ההצעה ונטיית ליבה הייתה לסיים את התביעה, לקחת את סכום הפיצוי ולצאת לטיול לאחר צבא אותו עדיין לא עשתה, הוסבר לרות כי להערכתנו מגיעה לה פיצוי גבוהה יותר והמלצנו לה להמתין עם הטיול...הוגשה תביעה לבית המשפט, מונו מומחים רפואיים שקבעו נכויות ולפני מספר ימים נחתם הסכם פשרה מול חברת הביטוח עם פיצוי בסך של 280,000 ש"ח.

המקרה השלישי-  רן (שם בדוי) הייטקיסט בן 38 אב לשלושה ילדים הגיע למשרד על מנת שנפעל לקבלת פיצוי מהפוליסות הפרטיות שלו, בפגישה במשרד סיפר רן שלפני מספר חודשים בזמן שהחליף גלגל ברכב השתחרר לפתע הג'ק ופגע לו ביד בעוצמה, רן סיפר כי מאז התאונה הוא סובל מכאבים וזרמים ביד לכל ארכה.

הוסבר לרן כי בנסיבות שהוא מספר מדובר על תיקון דרך ועל כן זכאי גם לפיצוי מחברת הביטוח של הרכב בו נסע במסגרת חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, גם במקרה זה הוגשה תביעה כנגד חברת הביטוח, מונו מומחים רפואיים ולבסוף רן קיבל פיצוי מחברת הביטוח בסך של 190,000 ש"ח ועוד סך של 90,000 ש"ח מפוליסת תאונות אישיות פרטית.


נפגעת בתאונה או נגרמו לך נזקי גוף? לא בטוח אם מגיע לך פיצוי? רצוי וכדאי לפנות אלינו עוד היום על מנת שנבחן את זכויותיך לפיצוי מחברות הביטוח, לרודי, רות ורן זה בהחלט השתלם.

 


מוזמנים להיכנס מידי שבוע להתרשם, להאיר וכמובן לשתף, כך נוכל לעזור לעוד אנשים.

 

במידה ועברת תאונה בעבודה, תאונת דרכים, רשלנות רפואית, או שברצונך לבדוק זכויות בביטוח לאומי, זכויות משפחתיות, זכויות עסקיות או כל מקרה אחר, צרו עמנו קשר ונבחן כיצד ניתן לעזור.

 

לעוד פרטים שלחו לנו הודעה כאן או באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

ליצירת קשר טלפוני חייגו- 08-6438844

ליצירת קשר בוואצאפ שלחו הודעה למספר- 050-766485

11 צפיות0 תגובות

אם גם אתם רוצים הצלחה מסחררת השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

bottom of page